Opracowanie Dokumentacji Projektowej dla zadania pod nazwą:
"Rozbudowa drogi krajowej nr 3 na odcinku Bolków Jelenia Góra wraz z budową obwodnicy Kaczorowa"

ZAKTUALIZOWANE WSTĘPNE WARIANTY PRZEBIEGU DROGI KRAJOWEJ NR 3 WRAZ Z OBWODNICĄ KACZOROWA

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy zaktualizowane wstępne warianty przebiegu DK3 wraz z obwodnicą Kaczorowa. Są to warianty orientacyjne, w dalszym ciągu uściślane w celu wyboru najbardziej korzystnego z nich pod względem społecznym, ekologicznym i finansowym. Na chwilę obecną preferowane są warianty 2, 6.1 (w dwóch nieznacznie różniących się wersjach) oraz 7 (także w dwóch nieznacznie różniących się wersjach). Poniżej przebieg ww. wariantów:

Poniżej wykaz poszczególnych odcinków przedmiotowej inwestycji z planowanymi obiektami inżynierskimi.

Informujemy również, że spotkania informacyjne odbędą się w pod koniec III kwartału 2020 r. Informacja o terminie spotkań informacyjnych odpowiednio wcześnie pojawi się na stronie internetowej, na tablicach informacyjnych w okolicy oraz lokalnych mediach. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania ewentualnych uwag co do planowanego przebiegu DK3 oraz obwodnicy Kaczorowa w komentarzach bądź pisemnie na adres naszego biura projektowego. W przypadku pisemnych wystąpień prosimy o wysyłanie ich także do wiadomości GDDKiA Wrocław.

4 komentarze dotyczące “ZAKTUALIZOWANE WSTĘPNE WARIANTY PRZEBIEGU DROGI KRAJOWEJ NR 3 WRAZ Z OBWODNICĄ KACZOROWA

  • Marcin

    Położenie wariantu 2 jest najciekawszy ale mam tylko obawy czy rozwiąże problemów podjazdu ciężarowych.
    Czy planowana jest przebudowa skrzyżowania i łuku w okolicach skrzyżowania dk-3 /Janowice Wielkie/Komarno? Jest to miejsce gdzie zdarza się wiele wypadków.
    Czy w wariancie 2 jest planowany zjazd na Wojcieszów/Świerzawa?

  • Witold

    Warianty 6.1 oraz 7 przewidują możliwość prac tunelowych. Proponuje, aby autorzy studium odnieśli się do informacji zawartych w studium budowy tunelu w okolicy Wałbrzycha na przebiegu S 3. To bedzie nowiczesny tunel i najdluzszy w kraju. Oznacza to :
    1. Powstanie ekspertyza technologiczną
    2. Lokalnie znajdzie się specjalistyczny sprzęt do
    tunelowania .
    3. Istnieje możliwość uzyskania synergii dla dwóch inwestycji drogowych.
    5. Informacja zawarta w studium dla S3 powinna być kierowana z projektem dla wariantów 6.1 i 7.
    Witold

  • roman

    tunel fajnie. ale tak wysoka estakada to jak długo osobówka będzie z niej spadać w porównaniu do ciężarówki TIR bo mam lęk wysokości a mowa nawet o 100m.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

www.gddkia.gov.pl