Opracowanie Dokumentacji Projektowej dla zadania pod nazwą:
"Rozbudowa drogi krajowej nr 3 na odcinku Bolków Jelenia Góra wraz z budową obwodnicy Kaczorowa"

Analiza i prognoza ruchu

Szanowni Państwo,

Informujemy, że zakończono prace nad analizą i prognozą ruchu na przedmiotowym odcinku DK3. Opracowanie zostało zaakceptowane i uzgodnione z Departamentem Strategii i Studiów GDDKiA w Warszawie  Opracowanie oraz pismo GDDKiA do pobrania poniżej:

DK3 – Analiza i prognoza ruchu do pobrania

Akceptacja GDDKiA do pobrania

3 komentarze dotyczące “Analiza i prognoza ruchu

  • Witold

    Jestem mieszkańcem Myslowa, a więc żywotnie jestem zainteresowany przebiegiem przyszłej trasy DK3 w okolicy Myslowa i Kaczorowa. Jakie będą kluczowe kryteria wyboru ostatecznego wariantu przebiegu trasy? Warianty 1 i 2 poważniej niż inne ingerują w tereny objęte obszarem Natura 2000 oraz przebiegają w bezpośredniej bliskości Rezerwatu Góra Miłek.
    Czy powyższe okoliczności były brane pod uwagę przy projektowaniu wariantów?

  • Witold

    Jestem mieszkańcem Myslowa, a więc żywotnie jestem zainteresowany przebiegiem przyszłej trasy DK3 w okolicy Myslowa i Kaczorowa. Jakie będą kluczowe kryteria wyboru ostatecznego wariantu przebiegu trasy? Warianty 1 i 2 poważniej niż inne ingerują w tereny objęte obszarem Natura 2000 oraz przebiegają w bezpośredniej bliskości Rezerwatu Góra Miłek.
    Czy powyższe okoliczności były brane pod uwagę przy projektowaniu wariantów?

  • Marcin

    Twierdzę, że analiza przepustowości została przeprowadzona nierzetelnie. Dowodem na to winno być wskazanie sumarycznego natężenia pojazdów SDR (począwszy od str. 196 zaakceptowanego przez GDDKiA przedmiotowego opracowania). I przykładowo dla drogi powiatowej nr 2735D, łączącej Janowice Wielkie (także: Radomierz, Mniszków, Miedziankę, Trzcińsko, Ciechanowice) z DK3, dokument ten stwierdza, że SDR wynosi 426. Miejscowości wyżej wymienione zamieszkiwane są przez łącznie około 4300 osób; dodatkowo Janowice Wielkie stanowią siedzibę gminy, co wpływa dodatkowo na zwiększone natężenie ruchu na drodze nr 2735D. I dalej… dla drogi powiatowej nr 2750D, łączącej jedynie miejscowość Komarno (zamieszkałe przez około 900 osób) z DK3, dokument określa w tym samym ujęciu jw. identyczny SDR, czyli 426. Dodać należy, że droga powiatowa 2735D stanowi najdogodniejszy element trasy dojazdu do DK 3 w kierunku Bolkowa dla mieszkańców: Karpnik, Strużnicy, Gruszkowa, Krogulca, Bukowca, Kostrzycy i Kowar, z łączna liczbą mieszkańców około 15-16 tys. Ponadto wprost: droga do Komarna ma szerokość około 3 m, a droga do Janowic Wielkich z DK3 ma szerokość około 7 m.
    Proszę o pilne wyjaśnienie zauważalnych w dokumencie zatwierdzonym przez GDDKiA błędów. Proszę o informację zwrotną co do poczynionych w tej sprawie przez GDDKiA kroków.

Pozostaw odpowiedź Marcin Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

www.gddkia.gov.pl